Spotkanie Liderów Wspólnot Parafialnych   

 

 

   W środę po Mszy Świętej wieczornej spotkali się liderzy wspólnot działających przy naszej parafii. W spotkaniu wziął udział Proboszcz Ks. L. Łuba oraz Ks. Mariusz. 

   Tematem spotkania było nawiązanie ściślejszej współpracy i przeprowadzenie wspólnie przedsięwzięć w najbliższym czasie. Pierwszą wspólną inicjatywą będą przeprowadzone rozważania Drogi Krzyżowej w kolejne piątki przez poszczególne wspólnoty. Ustalono następujący porządek:

  • 28 lutego - Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży - rozważania. Szafarze poprowadzą procesję.
  • 6 marca - Rycerze Jana Pawła II i Róża Męska - rozważania. Procesją przewodzić będą RJP II.
  • 13 marca - Wspólnota Czcicieli Ducha Świętego Ognisk Pokutnych - rozważania. Procesja RJP II.
  • 20 marca - Koło Misyjne- rozważania. Procesja RJP II
  • 27 marca - Wieczernik Maryjny - rozważania. Procesja RJP II.
  • 3 kwietnia - Stowarzyszenie Żywego Różańca - rozważania. Procesja RJP II.
  • 10 kwietnia - Nadzwyczajni Szafarze Komunii Świętej - rozważania na podstawie "Listu Do Rodzin" Świętego Jana Pawła II. Procesja, jak to jest w tradycji naszej parafii będzie szła drogami osiedlowymi. Poprowadzą Księża, wspólnoty parafialne, parafianie oraz goście.

 

   Gościem spotkania była pani Anna Kuryło, która zachęcała nas:

  • do wzięcia udziału w Suwalskich Dniach Świętości Życia od 20 marca do 3 kwietnia,
  • spotkanie liderów wspólnot 21 marca o godz. 9.oo w poradni przy Katedrze, 
  • pogrzebie dzieci nienarodzonych w dniu 20 marca.
  • koncercie chóru"Psalm dla Niezłomnych", który odbędzie się 22 marca o godz 17.oo w Kościele Świętego Aleksandra. 

  Podjęto również tematy dotyczące najbliższej przyszłości:

  • uczczenie 100 rocznicy urodzin Karola Wojtyły Świętego Papieża Polaka,
  • Beatyfikacji Kardynała Stefana Wyszyńskiego,
  • pielgrzymki do Wilna - Droga Krzyżowa (35 stacji- 7,5 km)  4 kwietnia,
  • pielgrzymki do Wilna 18 kwietnia
  • pielgrzymki do Rzymu na obchody 100 rocznicy urodzin Jana Pawła Wielkiego ( 9 dni, koszt 650 PLN + 330 Euro),

 

 

   Serdeczne podziękowania biorącym udział. Szczęść Boże.